сряда, 11 май 2005 г.

Няколко думи за начало

Причината да се реша и аз да си направя място, където да споделям мислите си, е че се хванах, че напоследък пиша твърде много коментари в блоговете на хората. Бях станала "бета-блогър", както се изрази някой. Което всъщност ме устройва идеално, понеже е неангажиращо и не иска поддръжка:) Но един задочен разговор с Алекс ме накара да се замисля, не е ли всъщност в известна степен неучтиво да пълниш блоговете на хората с коментари, често далеч от темата, просто защото искаш да кажеш нещо което те вълнува в момента. Още не съм си отговорила твърдо на този въпрос. Но си помислих че няма да боли ако започна с този блог, пък... както се получи.
Обещавам си да пиша само когато имам желание, да се опитам да не се влияя от това което ми се иска да бъда, като рисувам върху това което съм и да се опитвам да избягвам твърде личните теми, понеже дискретността никак не ми е присъща:)
Е, добре дошли:)

4 коментара:

Анонимен каза...

Честито! :-)

Ще се радвам да чета този блог. И дано в него има по нещо за четене колкото се може по-често! :-)

Анонимен каза...

Честито и от мен!
Аз също ще съм ти читател... и също се надявам честичко да има постинги тук.
Благодаря ти за новината-коментар при мен. И за думите ти, че съм винаги добре дошла :-)) Ще се възползвам ;-)))

Unknown каза...

Благодаря ви:) Радвам се да бъдем заедно:)

Анонимен каза...

Честито и от мен :)