понеделник, 27 март 2006 г.

Модерни времена

Вчера станах свидетел на следния разговор по телефона между сина ми и баба му:
"Здрасти, бабо!. Да, добре съм...ами, какво да правя, търся тука едни картинки...Неее, с Гугъл...Ами в нета, къде...Да, трябват ми за играта, която правим с майка ми на компютъра. Не, тя не е мърдаща...ами, така, само картинки...С "Гимп" я правим...Бабо, ти знаеш ли какво прави "Copy"? Ами, да, днес научих, много е готино...виж сега...има едно нещо, което се казва буфер...да, добре, като се видим ще ти го обясня...Ами.. иначе...добре съм...Да, свършихме го буквара...Да, всички букви взехме и сега сме на читанката. Искаш ли да ти кажа "Родна стряха"? ..."

6 коментара:

wankata каза...

Мамо, днес няма да поливаш цветята - написал съм ти едно много хубаво пърлскриптче, дето дори проверява влажността на почвата! И чиниите няма да миеш...:D
Искрено прекрасно много се забавлявах докато го четох това:))))

Unknown каза...

Ахахахахаха:)))

Анонимен каза...

Много сладко! :-)

Анонимен каза...

Сблъсък на поколенията

Симион Патеев каза...

Няма сблъсък според мен ;)

Нормална ситуация. Този разговор можеш да го чуеш и между деца (и възрастни) на една и съща възраст.

skoklyo каза...

скриптчета, а ... ама на края на веригата винаги трябва да има нещо или някой, който да изпълнява кода. и аз ги знам тия скриптчета:

start.петре.измий.чинийте.end.