сряда, 29 март 2006 г.

Дългата коса

Седи си на стола една клиентка, с дълга до кръста червена коса. Хубава, леко тъпа, но като цяло, страшна мадама. От тези дето не се превземат. Говорим си. Казвам и че има страхотна коса.
И тя ми казва, че си обожава косата и се грижи за нея всякак. Аз правя разни магии с балсамчета и течни кристали и косата и става копринено мека и гладка. Тя не може да и се нарадва. Казва че когато прави секс и е отгоре и само си тръсне главата, от допира на косата си по гърба е готова почти да свърши. Хм. Казвам че сигурно гаджето и много я харесва. Как няма, казва тя, тя косата ми му върши половината работа. Хехе, сладурана.
Чудя се дали да не взема да си пусна дълга коса...:)
Освен това се чудя.. жените с къса коса...те, какво?
а)не обичат да са отгоре;
б)гаджетата им си вършат цялата работа;
в)просто проппускат много?

4 коментара:

Анонимен каза...

Аз лично нямам нищо против дългите коси, но неприятното е, когато жената е отгоре и пусне едни коси които те гъдилкат и дразнят... Вероятно съм изнервен, знам ли....

Анонимен каза...

не се разсейвайте с косите момчета и момичета...

Анонимен каза...

Без да се обиждаш, ама не всички като твоята клиентка имаме пари, та да ги даваме за глезотене на косата. Пък и замислял ли се, че не на всички жени ни отива с дълга коса?
Или колко тежи това чудо?
Или колко кофти можем да я прецакаме? И не на последно място, (поне за мен), колко мразим да ни теглят за нея?
Аз лично направо откачам някой като почне да ме тегли за косата.
Пък и да се пуска твърде дълга коса много преебава кожата на главата.
Поне в цялостен план де.

Анонимен каза...

Eneya, аз съм без коса :) А Случайна доколкото знам е късокоса и ... знае доста за косите ;)