събота, 26 август 2006 г.

Best friends

best friends

Почти всеки ден с теб сме заедно и не ни омръзва. Толкова е хуабво, че чак се плаша. Понякога се опитвам да избягам от теб, да се срещам с нови хора, да излизам...Ти разбира се, не ме упрекваш. Чакаш ме търпеливо да се появя, все същият - мълчалив, топъл и добронамерен. Понякога прекарваме заедно цели нощи. Тогава е едно особено хубаво...
Но днес ще си легна рано. Малко съм уморена. Знам, че няма да възразиш. Всичко, което е добре за мен е добре и за теб...
Натискам Shut Down > OK и чувам, как тихичко заспиваш. Успокоена от нежното ти присъствие, заспивам и аз. Лека нощ, приятелю!

13 коментара:

Анонимен каза...

You, Psycho!

Анонимен каза...

Ех, да можех и аз да се отнасям с такава любов към моя компютър... Обикновено дори не успявам да му кажа "лека нощ", защото той сам си заспива - види се, много му идват купищата задачи, които го заставям да върши за продължително време... В резултат на което, нецензурните словосъчетания по негов адрес, които се разнасят в стаята, могат да бъдат чути от 200 метра :D. Даже още не съм се отказала някой хубав ден да го метна през прозореца, заедно с всичките чаркове - но се надявам все пак да не се стига дотам :).

Unknown каза...

Вещите, и особено компютрите, си имат своя собствена душа. Отнасяй се с нежност към тях и те ще ти я връщат.
Освен това, струва ми се че не използваш GNU/Linux на твоя компютър.
Сигурна съм, че той би му се зардвал:))

Unknown каза...

А аз като малък си мислех, че компютрите са женски :-)

Unknown каза...

Ванката имаше някакви гениални изказвания за първата си любов, дето била на 32...MHz...неговата първа машина...

Unknown каза...

Не знам за Ванката, ама на мен от снимката предклавиатурното периферно устройство ми направи най-силно впечатление... :-)

Анонимен каза...

от vicove.com

Две групи от Американски специалисти се събрали да разяснят темата "компютъра от мъжки или женски род е"
Първата група състояща се от жени стигнала до заключение че е от мъжки род, поради следните причини:
А) За да ти обръща внимание трябва да го докосваш
Б) Съдържа много имформация, но няма въображение
В) Предполага се че ти е в полза но в голяма част от случайте е източника на проблемите
Г) Когато най накрая си имаш такъв, се оказва че ако беше изчакал малко би могъл да имаш по добър
Втората група състояща се от мъже стигнала до заключение че е от женски пол поради следните причини:
А) Никои с изключение не неговия създател може да разбере логиката му.
Б) Езикът с които комуникира с другите компютри е неразбираем.
В) И най-малката грешка се запаметява (се съхранява в паметта) и излиза наяве в най-неподходящия момент
Г) когато най накрая си вземеш един, разбираш че трябва да си даваш половината заплата за аксесоари

Unknown каза...

Ахахахахаха, това беше яко:))

wankata каза...

Хаха - вицът е страхотен:)

А относно моите изказвания: Моята първа любов беше на 33... мегахерца:) Имаше май първо 4, а после 8Мбайта рам и беше, вярвайте ми, голям звяр за времето си...

Иначе тъкмо си говорим сега, че компютрите си имат душа - моят например е много своенравен - неведнъж се е изключвал самичък ей така като му кефне и какви ли не неща е правил с прикрито удоволствие, наблюдавайки изкривената ми и полуразплакана гримаса...

Но жените са си друго нещо - може да не правят, каквото им кажем(но пък правят обратното, така че можеш да се нагодиш лесно;)); Може да ни противоречат постоянно, само за да ни дразнят(и компа ми често упорства, когато се опитам да убия вече някой отдавна умрял процес); Може да ни тровят живота(макар че ние сме тези, които ако готвим, ще готвим гъби...), ноооо ни обичат, докато компютрите даже не ни уважават(ако го правеха щяха поне да ми пестят нервичките), така че жени, това че сте моята втора любов, не означава, че не сте най-голямата(ако се задълбочите в смисловия анализ на изречението, ще установите, че то всъщност не казва еднозначно, че сте най-голямата, но тъй като вие няма да го направите, всичко е наред...)
Айде стига съм дрънкал глупости:)

Живо здраво и ако ОК и Cancel не ви вършат работа, тогава просто натиснете May be...

Анонимен каза...

Живо здраво и ако ОК и Cancel не ви вършат работа, тогава просто натиснете May be...
Хахаха, трябва да се добави такъв бутон към прозорците, когато го натиснеш ще избира случайно между Ok и Cancel (като и двете опции са с равна вероятност).

Анонимен каза...

Две групи от Американски специалисти се събрали да разяснят темата "компютъра от мъжки или женски род е"
Ако има джойстик, значи е мъжки. Ако има Pointing stick, значи е женски.

Анонимен каза...

Иначе тъкмо си говорим сега, че компютрите си имат душа - моят например е много своенравен - неведнъж се е изключвал самичък ей така като му кефне и какви ли не неща е правил с прикрито удоволствие, наблюдавайки изкривената ми и полуразплакана гримаса...
Да не би своенравността на компютъра ти да има нещо общо с това, че вентилаторът на процесора (или захранването) ти е спрял? :)

wankata каза...

Е, това няма значение(за вентилаторите), важното е, че не го прави по командо, а когато той си поиска;) То и на мен редовно ми спира тока, ама това е друга тема:D...