четвъртък, 16 ноември 2006 г.

Касапница

Седя, хванала глава в ръцете си. Опитвам се да мисля, но не успявам. Опитвам се да поговоря с хората в нета, за да отклоня мислите си от желанието, което ме преследва, но не помага. Някои неща просто трябва да бъдат направени, рано или късно. Изведнъж ме изпълва студено спокойствие. Знам, че съм загубила битката със себе си. Вече няма връщане назад. Внимателно сменям ножчето на бръснача. Искам да е съвсем остро. Поглеждам се в огледалото. Все същата. Е, сбогом. И започвам...Малко е стряскащо, но и опияняващо...Ножчето е изключително остро. Почти не усещам, когато режа. Ръката ми се движи уверено. Дълбоко в мен се борят ужас и див възторг. И още и още и още...И още и още...Хм, знаех си че това е правилното...
Подът и дрехите ми са засипани с отрязана коса. А в огледалото ме гледа едно ново аз. Изтръсквам се от космите и вече съвсем премерено и професионално доотрязвам с бръснача няколко кичура. ПОсле хващам сешоара. Хм, даже фризьорките не са застраховани от Безумното-Неконтролируемо-Рязане-На-Коса. Слава богу че съм добра с бръснача:)

8 коментара:

Анонимен каза...

снимки!

Анонимен каза...

не спираш да изненадваш :))
в началото започваш доста зловещо, но накрая си е много добре, хахаха
снимкиии

Анонимен каза...

Щом е само косата, а не и това, което я носи - бива :-D

Анонимен каза...

Кога ще престанеш да се самоубиваш? На кого въобще доставяш удоволствие по този начин? Плашиш ме с тези импулси!
Вместо да режеш решително косата си, отрежи решително проблемите! Или се обади да си поговорим.

Анонимен каза...

Редник Жоржета :)

И стига драматизми, ти поне си фризьор и съм абсолютно сигурен, че не е импулсивна грешка твоето. Един вид вдъхновение може би ...

Анонимен каза...

Не мога да разбера защо хората влагат толкова символизъм в рязането на косата. Аз отрязах моята, дълга почти до кръста, коса само преди седмица. И какво от това?! Коса е, ще порасне.

Unknown каза...

Като жена, ще попитам, как я отряза?
Като любител-психолог ще попитам, защо я отряза?
Като фризьорка ще попитам, защо някой ще си реже косата с думите"коса е ще порастне"? Ако трябва да е дълга, просто не я режи...!!

Анонимен каза...

Интересно, как ли изглежда новото ти аз? По в тон с 'Планета"? И... ти и чалга. Бръм, все ми се струва, че предпочиташ Абба ;)

Ами разнообразие ;)
Аз наскоро пак се поддстригах и предизвиках вой, сред мъжката популция на приятелите ми. Ама на, с къса коса съм по и товас си е ;) Сега, че фризьорката ми е склонна, към ексцесии, склонна е. Ама аз се харесвам, другите... репите да папат.