четвъртък, 18 юни 2009 г.

Тъпите путки и музиката 2

Някои певици са интелектуалки, други са кухи лейки, но и в двата случая това няма нищо общо с музиката. Музиката не минава през ума. Тя е нещо друго.
Ето, гледам я Деси Слава, ама изрусена, ама облечена като курва, ама какви глупости дрънка, ужас. Обаче, като запее... майко мила, изтръпвам. Сякаш е изтъкана от музика, сякаш в нея има някаква друга тъкан, различна, вибрираща, поглъщаща. И разбирам, че твърде лесно делим света на такива и онакива хора. Разбирам, че понякога умът подвежда. Гледах тези клипове и, признавам, през цялото време ми се искаше да и изтрия грима и да и пребоядисам косата и да и махна ръкавичките и да и вържа косата на опашка. Но в крайна сметка, това са дреболии. Същественото е невидимо за очите:)

Ето няколко клипа, които се надявам да ви харесат, колкото и на мен:)(хъх, и, забележете, това е изпълнение наживо)

Деси Слава - Dont tell
Деси Славa - I dont wanna miss a thing
Деси Слава - La Luna
Деси Слава - How Deep Is Your Love

2 коментара:

RoJe каза...

И аз така, все искам да са умни и красиви и да пеят...
ее не може всичко, та прилагам активно "който не ме харесва, да не ме гледа"
т.е само си ги слушам :))

MixMan каза...

Умът подвежда, права си. Сърцето не. Препоръчвам целия MAD Secret Concert на Деси Слава:

http://store1.data.bg/paynerdatabg//Desislava%20-%20Mad%20secret%20concert.avi

P.S. Велико заглавие на поста :)