четвъртък, 19 ноември 2009 г.

"Туй няма го даже в Албания..."

Както пееше Тодор Колев "Туй няма го даже в Албания...нито в Зимбабве, ни в други страни - да ти откраднат чистачките, а пък и там дъжд вали".
На мен не чистачките, а спирачките и не от колата а от колелото и не са ги откраднали, а само са се опитали. Обаче щях да се претрепя като да са успели. Еб*х аз тоз крадлив народ. Добре, че не успях много да се засиля, и на кръстовището като усетих че съм без спирачки скочих от колелото, и добре че нямаше коли, та се размина само с малко уплаха, натъртено и ококорени минуувачи. Това ще ми е обеца да си проверявам спирачките преди да тръгна, колкото и да бързам.
А този, дето се опитал да ги краде и сигурно е същият, дето ми открадна преди време фара, както и фара на сина ми, се надявам "...бял ден да не види, че как, освен ако взел ги е пък, случайно, да си ги сложи отзад."

P.S.И понеже мразя да съм ядосана, реших да си пусна песента в YouTube, а тя пък дойде комплект с ей този клип, който съвсем ми оправи настроението.


P.P.S. Намерих още една и не мога да не я линкна:)
Камион ме блъсна, трактор ме гази

4 коментара:

mikaela64 каза...

това е БЪЛГАРИЯ скъпи приятели поздравления много точно попадение

Unknown каза...

България е една държава, където живеят добри и лоши хора.
За мен България е венец от божури и "Върви народе възродени", чешмата пред родната ми къща, залезът над хижа "Ехо", човекът от автобуса в Троян, който вдигна приятелите си да проверяват как мога да се прибера до Русе и още много неща.

Впрочем, всеки, който е ходил в планината знае, че там може да си оставиш раницата на тротоара в селото и да отидеш за половин час някъде, никой няма да я е пипнал.

Не знам кое и как е смачкано в живота тук и къде точно. Ядосана съм за кражбите, но не съм ядосана на България, защото България съм аз и още много хуабви хора, които познавам.

Не разбират ли хората, че трябва да разграничим крадците, подлеците, изнудвачите и да кажем, ТЕ не са България.

Защо преди хората бяха по-почтени и животът - по-спокоен. Откакто започнахме преди 20 години да отричаме всичко. което сме били и да гледаме кабелна телевизия със "светлия" запад, не станахме ли по-изгубени, жалки и грозни?
И защо отричайки един обществен строй се отрекохме от себе си?

Много се разпалих, но така става винаги, когато се засегне тази тема.

Не теб, mikaela64 ти пожелавам щастливо бъдеще извън България.

Анонимен каза...

BQHME PO-STRAHLIVI,A NE PO-PO4TENI!!! I V SLU4AQ UTRE NE ZAPO4VA OT DNES ILI 20G.!!!PROSTO SME SI KALPAVI!!!

Анонимен каза...

Не си прав ,Батьо , не си ! Но всеки има право на мнение .